Mazliet pakuģojām

25. Apr 2012, 16:00 mamma27 mamma27

Jāsaka ,ka grūtniecības laiks dod zināmu priekšroku tam ,ja gribas kaut kur doties.  Na jādomā par darbu un to ,kad jāatgriežas, pilnībā var izbaudīt ceļojumu. Tā nu arī mēs iepriekšējā nedēļā-tieši darba nedēļas vidū devāmies apraudzīt Stokholmu ar kuģi.

Lai arī sākumā uztraukums bija par visu,tad uzkāpjot uz kuģa sapratu,ka nav tik traki kā šķita. Ceļš uz turieni bija burvīgs. Izbraucām no Rīgas ap 17:30 un bija pasakains laiks. Vērojām kā kuģis iebrauc jūrā. Adrians bija sajūsmā par visu ko varēja redzēt apkārt.

Kad kuģis iebrauca jūrā ,tad palika mazliet vēsāks un mēs devāmies izbaudīt talantu šova priekšnesumus ,kas norisinājās uz kuģa.Arī tas mums visiem diezgan labi patika,jo redzējām gan dziedātājus ,gan dejotājus dažādos vecumos.

Protams neatņemama sastāvdaļa bija iepirkšanās kuģa veikalā,kur saldumu gana daudz. Tad nu arī Adrians tika pie Makvīna mašīnas ar končām.:)

Apmeklējām arī rotaļu istabu,kur jāatzīst pavadījām ļoti daudz laika braucot gan uz priekšu ,gan atpakaļ ceļā.

Laiks paskrēja diezgan ātri un Adrians sāka pīkstēt,ka jāiet gulēt. Tad nu devāmies uz kajīti un skatoties TV ,kur rādīja koncertu un priekšnesumus ,kas notiek uz kuģa,aizmigām. No rīta ,lai neaizgulētos un redzētu iebraukšanu Zviedrijas ūdeņos , likām modinātāju. Bet piecēlāmies jau agrāk un tad paēduši brokastis devāmies skatīties uz klāja ,cik tad tālu esmam tikuši.

Skats protams bija burvīgs. Tik daudz mazo saliņu uz kurām saceltas mājas.

Gaidījām ar nepacietību ,kad tad būsim klāt un varēsim doties iepazīt pilsētu.

Un nepagāja nemaz tik ilgs laiks,kad jau atradāmies uz sauzemes'.

Ceļojuma plānā bija apskatīt Akvārīju muzeju salā un tad doties uz centru iepazīt vecpilsētu.

Muzejs nebija pārāk liels,bet redzējām diezgan daudz. Mums patika un domāju,ka šo vietu ir vērts redzēt.

Tā kā es ar staigāšanu esmu uz jūs,tad nolēmām apskatīt pilsētu,nevis staigāt pa muzejiem. Vecpilsēta ir skaista, arhitektūra un izvietojums. Mazliet pastaigājām ,papētījām. Mans spriedums bija,ka tomēr laikam vairāk iespaidu būtu bijis muzejos ,tāpēc nākamreiz uz centru diez vai dotos.

Pilsēta liela , cenas diezgan augstas. Mani pārsteidza tas ,ka lielajos iepirkumu centros nekādu norāžu par WC, Mc Donaldā WC par 5 kronām,bērniem gan atslēdz speciālu toaleti,bet nu vienalga,kamēr gaidi pesonālu,bikses gandrīz pilnas.:) Saldējums gan ļoti gards,kaut arī padārgs.Tomēr no vienas bumbas mēs ar Adrianu paēdām.

Laiks paskrēja diezgan ātri ,spēki izsīka ļoti ātri.Tad nu sapratu,ka šādus ceļojumus ar lielu staigāšanu labāk atlikt uz to laiku,kad ir ko stumt ratos,jo vēderā nēsāt bija pagrūti.TOmēr pozitīvo emociju daudz.

Tad nu atgriezāmies uz kuģa. Lai nogurumu tik traki nejustu un mazliet atgūtu spēkus devāmies uz kuģa burbuļvannu. Tā bija kā laikā pēc tādas pamatīgas staigāšanas. No vannas pavērās burvīgs skats uz pilsētu un izbraucot apvienojām ūdens relaksāciju ar Zviedrijas krastu apskati.

Mazliet pēc 21:00 kuģis bija ticis lielajā jūrā un arī viļņi bija parādījušies. Un tad nu es izjutu jūras spēku. Jutos kā nedaudz par daudz iedzērusi,jo līdzsvars ik pa laikam zuda. Bet tā jutos tikai es .Puiši tik jautrojās un dzīvojās pa rotaļu laukumu.

Lai tad nu labāk pārcoestu šūpošanu devos uz kajīti un pavadīju laiku guļus stāvoklī skatoties TV. Bet tā kā bija jau diezgan vēls un dienas notikumi bija visus nogurdinājuši,tad arī visi ātri devāmies gulēt.

Pamodāmies jau Latvijas krastos un cītīgi kārtojām mantas.Pstaigājām vēl pa kuģi, pavērojām kā iebraucam Rīgā.Un tā nu ceļojums bija laimīgi beidzies.

Atgriezāmies ar pozitīvām emocijām un domu,ka noteikti brauksim vēl,bet tad jau būsim četri:)