“Rīga Plaza” paplašina piedāvājuma klāstu: durvis ver “New Yorker” un “HalfPrice”

“Rīga Plaza” paplašina piedāvājuma klāstu: durvis ver “New Yorker” un “HalfPrice”

09. Apr 18:38 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Modes un izklaides centrā “Rīga Plaza” paplašināts pieejamo zīmolu sortiments un atvērts Baltijā lielākais un jaunākais konceptveikals “New Yorker” un zīmolu veikals  “HalfPrice”. Kopumā šogad centra attīstībā plānots ieguldīt 5 milj. EUR.

“Sagaidot “Rīga Plaza” 15. gadu jubileju, esam spēruši nozīmīgus soļus centra attīstīšanā – paplašinājām sadarbības partneru tīklu, lai mūsu klientiem nodrošinātu vēl daudzveidīgāku un kvalitatīvāku piedāvājumu klāstu. Turpināsim investēt telpu pilnveidošanā un rekonstruēšanā, papildu elektroauto uzlādes staciju izveidē, energoefektivitātes uzlabošanā un apkārtējās vides labiekārtošanā,” stāsta Hannes Pihl, Summus Capital valdes loceklis.  

21. martā atvērts Latvijā lielākais “New Yorker” jaunā koncepta veikals ar platību 1600 kvadrātmetri. Šī ir viena no iecienītākajām jauniešu modes ķēdēm Eiropā, un zīmolam ir vairāk nekā 1200 veikalu vairāk nekā 47 valstīs. “New Yorker” piedāvā plašu apģērbu, apavu un aksesuāru klāstu par pieejamām cenām.

Marta beigās darbu sācis Latvijā līdz šim lielākais “HalfPrice” veikals ar platību 1800 kvadrātmetri. Veikals piedāvā pasaules zīmolu apģērbu, apavus, aksesuārus un mājas preces par samazinātu cenu. Katru dienu preču klāsts tiek papildināts, lai nodrošinātu klientiem plašu izvēli neatkarīgi no sezonas.

Skaistumkopšanas salona “HairRiga” platība kļuvusi divreiz lielāka, kas klientiem samazina pakalpojumu gaidīšanas ilgumu. Lielākas kļuvušas arī sporta kluba “MyFitness” telpas – papildināta un paplašināta smago svaru un funkcionālā zona, kā arī papildināts sporta inventārs. Savukārt veikalā “CCC” veikta rekonstrukcija un papildināts arī preču sortiments – tagad pieejams vēl plašāks pasaulē atpazīstamu zīmolu klāsts.