Lindex ir izstrādājis Rozā kolekciju un sniedz atbalstu krūts vēža izpētei

Lindex ir izstrādājis Rozā kolekciju un sniedz atbalstu krūts vēža izpētei

01. Oct 2021, 11:53 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Uzņēmums Lindex daudzus gadus ir iesaistījies Rozā lentītes kampaņā. Tā ir kampaņa, kurā katru gadu tiek iesaistīti un apvienoti modes uzņēmuma klienti un darbinieki, lai kopīgi veicinātu svarīga mērķa sasniegšanu — krūts vēža izpēti. 

Šogad Lindex ir izstrādājis mājas apģērbu kolekciju ar saskaņotām drēbēm māmiņām un bērniem un 10% no šīs kolekcijas pārdošanas ieņēmumiem oktobrī tiek ziedot krūts vēža izpētei. Papildus ziedojuma atbalstam, oktobra mēnesī Lindex veikalos klientiem tiks piedāvāta iespēja noapaļot savu pirkuma summu, kā arī iegādāties Rozā lentīti.
“Mēs atbalstām Rozā lentītes kampaņu jau gandrīz 20 gadus, un tā joprojām ir ļoti svarīga mums un mūsu klientiem. Uzņēmumam Lindex visa centrā ir sieviete un katram kopīgi ieguldītajam centam ir svarīga nozīme izpētes tālākā attīstībā,” stāsta izpilddirektore Suzanne Enboge (Susanne Ehnbåge).

Lindex Rozā kolekcijā ir mājas apģērbi dūmakaini rozā krāsās, kas izgatavoti no plīša velūra, pūkaina materiāla un maiga buklē auduma. Kolekcijā ir saskaņoti apģērbi māmiņām un bērniem, un tie ir lieliski piemēroti, lai jūs varētu sasildīties aukstajos ziemas mēnešos. Oktobrī uzņēmums Lindex krūts vēža izpētei ziedo 10% no pārdošanas ieņēmumiem.

Oktobra mēneša laikā modes uzņēmums veltīs īpašu uzmanību tam, lai izplatītu zināšanas par to, cik svarīgi ir regulāri pārbaudīt krūtis, un vietnē lindex.com būs pieejams ceļvedis ar norādēm, kā veikt pašpārbaudi.

Uzņēmums Lindex ir iesaistījies Rozā lentītes kampaņā kopš tās sākuma 2003. gadā un visos tirgos, kuros darbojas, kopā ar saviem klientiem krūts vēža izpētei ir savācis kopumā 16 miljonus eiro.

Lindex Latvia sadarbības partneris krūts vēža izpētē ir Rīgas Stradiņu universitātes Onkoloģijas institūts, kuram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze ģenētiski pārmantotā krūts vēža pētījumos. Pateicoties sabiedrības iesaistei, atbalstot Lindex Rozā lentītes kampaņu, mēs varam atbalstīt krūts vēža ģenētisko riska faktoru pētniecību. Vismaz 7% gadījumu krūts vēža pacientēm, krūts vēzis ir pārmantots un ar ģenētisko izmeklējumu palīdzību varētu savlaicīgi atklāt sievietes ar augstu krūts vēža risku. Tas ļaus ievērojami uzlabot pārmantotā krūts un olnīcu vēža diagnostiku Latvijā, palīdzot sasniegt labākus ārstēšanas rezultātus.