Labdarības akciju «Dalies un samīļo» Eiropas tirdzniecības centru konkursā apbalvo ar sudraba godalgu

Labdarības akciju «Dalies un samīļo» Eiropas tirdzniecības centru konkursā apbalvo ar sudraba godalgu

15. Oct 2018, 16:33 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Latvijā sarīkotā labdarības akcija Dalies un samīļo, kurā trūcīgajām ģimenēm tika saziedotas jaundzimušo pūriņam nepieciešamās lietas, atzīta par vienu no labākajām Eiropā, un Starptautiskās tirdzniecības centru padomes (ICSC) rīkotajā mārketinga kampaņu konkursā European Solal Marketing Awards ieguvusi sudraba godalgu. Tirdzniecības kompleksa Spice un Māmiņu Kluba rīkotā akcija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kas šogad saņēmusi prestižo balvu.

European Solal Marketing Awards ceremonijā Nīderlandes galvaspilsētā Amsterdamā tika apbalvotas radošākās, inovatīvākās un efektīvākās mārketinga kampaņas. Latvija tika sveikta par izcilu sniegumu Korporatīvās sociālās atbildības kategorijā, ISCS žūrijai augstu novērtējot Spice Home un Māmiņu Kluba 2017.gada pavasarī organizēto labdarības kampaņu Dalies un samīļo. Tajā tika savākti vairāk nekā 700 kilogrami zīdaiņiem noderīgo lietu. No tiem izveidoja 500 labdarības pūriņus mazuļiem. Saziedotās mantas tika nogādātas dzemdību nodaļām un krīzes centriem visā Latvijā, lai palīdzētu mazturīgajām ģimenēm pienācīgi sagaidīt pasaulē jaundzimušos.

«Šā gada konkursā tika vērtēti 216 pieteikumi no 23 Eiropas valstīm un Dienvidāfrikas Republikas, un balvas tika piešķirtas 8 kategorijās. Man ir patiess prieks, ka tik spēcīgā konkurencē ar Rietumeiropas labākajiem tirdzniecības centriem spējām no Amsterdamas pārvest sudraba godalgu. Sirsnīgi pateicos mūsu sadarbības partneriem akcijas īstenošanā – Māmiņu Klubam, Rīgas Dzemdību namam, sabiedrisko attiecību aģentūrai Prospero, Mārai Upmanei-Holšteinei un Elizabetei Zagorskai. Milzīgs paldies visiem atsaucīgajiem cilvēkiem, kuri atbalstīja akciju un ziedoja pūriņiem nepieciešamās lietas,» teica tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce.

 

Šis nav Latvijas tirdzniecības centra pirmais apbalvojums – pirms četriem gadiem ICSC Spice Home kampaņu Mājsaimnieču olimpiāde atzina par labāko Sabiedrisko attiecību kategorijā.

European Solal Marketing Awards ir iespēja Eiropas un Dienvidāfrikas tirdzniecības centriem ik gadu publiski parādīt savas labākās kampaņas un kvalificēties pasaules mēroga konkursam. Kampaņas vērtē starptautiska mārketinga profesionāļu žūrija, analizējot pēc kritērijiem – situācija un mārketinga mērķi, rīcība, radošums un izmaksu efektivitāte. Apbalvošanas ceremonija notiek reizi gadā, ICSC rīkotās industrijas profesionāļu konferences laikā.

Par ICSC

1957.gadā dibinātā ICSC ir globāla tirdzniecības centru asociācija, kurā ietilpst vairāk nekā 66 000 dalībnieku no vairāk nekā 100 valstīm, ieskaitot tirdzniecības centru īpašniekus, attīstītājus, vadītājus, mārketinga speciālistus, investorus, mazumtirgotājus un akadēmiķus.