Bērnu slimnīca uzlabo zvanu centra darbību

Bērnu slimnīca uzlabo zvanu centra darbību

19. Jan 2016, 15:06 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Šonedēļ  Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Zvanu centrā ieviesta atzvana pieteikšanas iespēja, ja pacients nevēlas gaidīt savienojumu ar operatoru.

Apzinoties zvanu centra noslogojumu, sadarbībā ar telekomunikāciju uzņēmumu SIA Latvijas mobilais telefons, Bērnu slimnīcā ieviests jauns pakalpojums, kas situācijās, kad uz savienojumu ar operatoru jāgaida vairākas minūtes, piedāvās alternatīvu -  nospiežot taustiņu ‘4’,  zvanītāja numurs tiks reģistrēts un BKUS speciālisti nākamās darbdienas laikā sazināsies un veiks nepieciešamo pierakstu pie speciālista.

‘Šis ir tikai viens no jauninājumiem, kurus ieviešam, lai uzlabotu pieraksta iespējas bērnu slimnīcā. Pagājušā gada nogalē noslēdzām jaunu līgumu ar telefonijas pakalpojumu sniedzēju SIA Latvijas mobilais telefons, nodrošinot to, ka zvanu centra pieraksta numurs ir bez maksas.  Šobrīd tiek strādāts pie vēl vairākām pacientu plūsmas uzlabošanas iespējām, nodrošinot to, ka pacienti, kuriem jāpierakstās uz atkārotām vizītēm, to varēs izdarīt ievērojami raitāk.  Pierakstā pie vairāku profilu speciālistiem šis princips jau veiksmīgi darbojas un drīzumā plānots to ieviest visā slimnīcā,’ skaidro BKUS valdes priekšsēdētāja Anda Čakša.

Šogad sadarbībā ar SIA Latvijas mobilais telefons BKUS izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus  atbildēt vairāk operatoru, nekā agrāk, kas savukārt nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk, taču jāņem vērā, ka BKUS ir vienīgā bērnu klīniskā universitātes slimnīca un ikdienas uz konsultācijām un izmeklējumiem zvanu centrā vēlas pieteikties vairāk nekā 1000 pacientu.

Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas  sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst. 8. līdz plkst. 20.

Kā rāda statistika, vidēji 20 % no tiem, kas pieteikušies uz vizīti vai izmeklējumu, diemžēl, neierodas un par plānu maiņu nepaziņo, tādejādi paildzinot gaidīšanu rindā tiem pacientiem, kam vizīte patiešām nepieciešama.

Mēs novērtējam ikvienu, kurš ir piezvanījis, lai informētu par atteikumu – situāciju, kad kādu iemeslu dēļ uz iepriekš plānotu apmeklējumu nevarat ierasties. Tāpēc, zvanot uz vienoto pieraksta tālruni, izveidota atsevišķa izvēlne – atteikt pierakstu, un šie klienti tiek apkalpoti prioritārā secībā.