Vingrošana mājās topošajām un jaunajām māmiņām

Aizpildot šo anketu, Jūs apstiprināt savu dalību.

Vingrošana mājās topošajām un jaunajām māmiņām

Ikviena sieviete grūtniecības laikā ir skaista. Patiešām skaista, jo viņa zem sirds nēsā jaunu dzīvību – mazuli. Lai gaidīšanas laiks būtu harmoniskāks, ārsti topošajām māmiņām iesaka nesēdēt pie TV un nemitīgi neēst „par diviem”, bet gan nodarboties ar vingrošanu. 

20161222143519-74109.jpg

Māmiņu Klubs piedāvā jaunu pakalpojumu VINGROŠANA MĀJĀS topošajām un jaunajām māmiņām uzreiz pēc dzemdībām!

Vingrošanas nodarbības mājās vada divu burvīgu bērnu māmiņa un sertificēta grūtnieču un pēcdzemdību vingrošanas speciāliste Daina Lazdeniece

20161222142501-26278.jpg

"Kontaktā ar grūtnieci ir iespēja sajust un saredzēt gaišumu, mīļumu, patiesumu un rūpes - tā ir neatsverama enerģijas deva, vairojot pasaulē labo un skaisto.

Grūtniecības sākums ir laiks, kad māmiņa piedzīvo divējādas sajūtas, kuras raksturojas ar garastāvokļa maiņām, nespēku, apātiju un dažādām uzvedības izpausmēm. Vairākums gadījumu, pēc 12. grūtniecības nedēļas, topošās māmiņas jūt spēka pieplūdumu, sāk izbaudīt grūtniecības laiku un pieņemt savu jauno statusu. Šis ir arī laiks, kad vislabāk sākt vingrot un tādā veidā, pakāpeniski sagatavot organismu slodzei, kura sagaidāma dzemdībās. Ir ārkārtīgi daudz pozitīvo faktoru, kāpēc speciāliste Daina iesaka topošajām māmiņām vingrot, arī tām, kuras iepriekš to nav darījušas, " tā Daina

Sākot no pareizas elpošanas tehnikas, beidzot ar muskuļu sajušanu un kontroli pār tiem:

- Grūtniecības laikā papildu slodzi piedzīvo mugurkauls, tāpēc vingrošana, stiprinot vēdera presi un iegurņa muskuļus, palīdzēs stiprināt un saudzēt arī mugurkaulu.

- Grūtnieču vingrošanas laikā topošās māmiņas iemācās arī pareizi elpot, kas savukārt atvieglos dzemdību sāpes un piegādās mazulim vairāk skābekli.

- Vingrinājumi palīdz arī stājas korekcijā.

- Grūtnieču vingrošana palīdz stiprināt izturību.

Piedāvājot jauno pakalpojumu- vingrošanu mājās, vadījāmies pēc māmiņu lūgumiem, lai arī pēc topošajai māmiņai ērtā laikā veltītu laiku sev vingrošanas nodarbībās!

Kādi ir plusi individuālajai vingrošanai pie māmiņas mājās?

- Droša vide māmiņai, brīva atmosfēra un iespēja ietaupīt savu laiku.

- Ja grūtniecei mājās jau ir viens vai vairāki bērniņi, kuri vēl neapmeklē bērnudārzu, tad māmiņai nav jāsatraucas par vecāko bērnu pieskatīšanu, jo tie droši var sastādīt kompāniju māmiņai vingrojot.

- Speciālists pievērsīs uzmanību, katrai kustības izpildei un pareizai tehnikai, sekojot līdzi topošās māmiņas pašsajūtai.

- Vingrošana mājās palīdzēs sagatavoties dzemdībām, apgūstot elpošanas tehnikas, tāpat kontrolēt pieaugošo grūtniecības svaru, uzturēt komfortablā stāvoklī savu kāju veselību, ja ir problēmas ar varikozām vēnām

- Saņemsi emocionāl atbalstu un padomus;

- Varēsi relaksēties sev ērtā un pazīstamā vidē;

- Regulāras nodarbības ar sev tuvu atbalsta personu-treneri

Biežāk uzdotie jautājumi par vingrošanu

Kādos gadījumos neieteiktu nodarboties ar vingrošanu?

Lai gan ārsta zīme nav nepieciešama, topošajai māmiņai vajadzētu izvērtēt savu veselības stāvokli un gatavību vingrot. Vingrot nevajadzētu tad, ja ārsts ir nozīmējis saudzējošu režīmu un topošā māmiņa ir augsta riska grūtniece. Vingrot drīkst un arī vajag, ja, piemēram, sāp mugura, speciālists šādos gadījumos piemeklēs konkrētus vingrinājumus topošajai māmiņai.

Cik bieži vajadzētu vingrot?

Vingrošanas nodarbības būtu vēlams apmeklēt 2-3 x reizes nedēļā, lai iegūtu visu, kas nepieciešams labai pašsajūtai un apgūtu elpošanas tehnikas, kas dzemdībās jau tiktu izpildītas automātiski.

Cik maksā?

€ 35 viena nodarbība

Kas vēl būtu jāzina?

Pēc pieteikuma saņemšanas Māmiņu Klubs ar tevi sazināsies, lai vienotos par tev ērtu nodarbības laiku.