Šodien ieviesīsim kārtību mājās esošajos papīros un kancelejas precēs.
Šajā kategorijā ietilpst visi mājās esošie papīri: dokumenti, pieraksti, čeki u.tml. Kā vienmēr visu savācam vienkopus. Pārskatām visus papīrus un atstājam tikai visnepieciešamākos, proti, dokumentus, kuru oriģināli Tev ir svarīgi. Pārējos papīrus vai nu izmetam, vai arī ieskenējam/ nofotografējam un to kopijas uzglabājam datorā īpaši izveidotā mapē. Pāri palikušajiem dokumentiem atrodi piemērotāko uzglabāšanas vietu un veidu.
Pie kancelejas precēm pieskaitām pildspalvas, bloknotus, saspraudes un visu pārējo, ko pēc Tavām domām varam ietilpināt šajā kategorijā.
Arī šeit savācam visas lietas vienkopus un uzreiz atbrīvojamies no bojātajām un nevajadzīgajām kancelejas precēm. No atlikušajām lietām iesaku atstāt pa vienam priekšmetam no katras kategorijas, piemēram, nevis visus trīs, bet gan tikai vienu skavotāju utt. Pāri palikušos kancelejas priekšmetus, kuri mums ir vairākos eksemplāros, varam aiznest uz darbu, atdot bērnudārzam, skolai vai ziedot.
Atlikušajiem kancelejas priekšmetiem atrodam piemērotāko uzglabāšanas vietu un veidu.
Strādājošajām mammām iesaku šo procedūru atkārtot arī savā darba vietā.
Ļoti priecāšos, ja padalīsies, kā Tev veicās ar papīru un kancelejas priekšmetu kārtošanu.
Veiksmi!
Daudz tika izmests😃 bija daudz nevajadzīgu papīru sakrājies: vecie rēķini par dzīvokli, sadzīves tehnikas instrukcijas (pāris lietas pat jau izmestas, bet instrukcijas nebija) reklāmas bukleti un citi veci dokumenti. Pagaidām jaunajā mājvietā plauktu sistēmas nav tāpēc dokumenti stāv salikti kastē. Kancelejas preces, kas ir jaunas un noderēs tuvākajā laikā ( kā pirms dažām dienām dēls vakarā pirms gulētiešanas paziņo, ka vajadzīga jauna rūtiņu burtnīca😀 ) saliktas kastē un noliktas noliktavas telpā. Pāris papīru salikti dīvāna atviknitē, kas arī domāta kādai grāmatai vai žurnālam, jo nekas lielāks tur neietilpst. Pārējās kancelejas preces dēla istabā: plauktos.
Šo uzdevumu jau gaidīju. Dokumentu skapī liels bardaks jau sen.Bet nekādi nevarēju saņemties un izkārtot.Tomēr šovakar saņēmos.Par lielu brīnumu tas aizņēma vien 25 minūtes.
Tad nu vesela kaudze ar veciem akciju čekiem,iepakojumiem,un papīriem ,ja nu noder!!!Sīkajām lietiņām atradu groziņu.Dikti patīk šie groziņi dažādu lietiņu salikšanai. Dokumenti,albumi,un visas citas svarīgas lietas sagrupētas.Plauktam kārtība un pašai prieks!
Tieši vakar nodomāju, ka atvilktnē bardaks. Un šodien tieši uzdevums, lai viestu kārtību arī tur. Tā nu tika viesta kārtība, izšķiroti vēl čeki, papīri, dokumenti. Pildspalvas atgriezās organizatorā. Aizņēma apmēram 20 minūtes.
Heijā,papīru kārtošana aizņēma vairāk kā stunda,dokumentus saliku katra attiecīgajā mapē,sīkumus prom.
Čekus krāju,lai pēctam pudelē varētu salikt un dedzināt,kanceleja rafaello kastē 😀
Bērna dokumenti,papīri atsevišķā mapē.
Dzivokļa rēķinu pieraksti kladē rakstu un stāv mapē.
Bez dokumentu mapes vēl ir "radošā"kur stāv viss info ka ko darīt,pērļot,shēmas,piegrieznes utmldz.
"Informācijas"mape,kur stāv teksti par dzīvē nepieciešamo,vajadzīgo,rūnu nozīmes,veļas mazgašanas simboli,mājas attīrīšanas veidi,augu pielietojums,kuri der istabā kuri nē. Jā viss šis info ir internetā,bet man patīk ka ir uz papīra.
Vēl ir atmiņu kaste,izķidāta tika kādu laiku atpakaļ ar domu,ka metīšu visu ārā,bet kad pieķeros,reāli nav ko mest.😃 bet varbūt tomēr neesmu gatava..