Pārsteigums telefona rēķinā

Pārsteigums telefona rēķinā

07. Feb 2017, 10:14 FejuFeja FejuFeja

Esmu Tele2 standarta pieslēguma īpašniece, kas paredz neierobežotus zvanus uz visiem lielākajiem mobilo sakaru tīkliem un arī Lattelecom pieslēgumiem. Tiktāl viss labi. Taču labi vairs nav tad, kad ieraugi savu telefona rēķinu, kurš apaudzis ar mistiskām piemaksām.

Šķetināju un pētīju, kas tam par iemeslu.

Izrādās, mūsu doktorāts (MFD), kurā pieņem mūsu ģimenes ārste, izvēlējies turpmāk vairs nebūt Lattelecom klients, bet gan kādu citu, mazāk zināmu, fiksēto sakaru operatoru, kas, protams, nav iekļauts starp tiem operatoriem, uz kuriem zvanot, Tele2 sarunas minūtes vairs neskaita. Tiktāl viss būtu OK, jo ne jau uz doktorātu zvanu katru dienu, taču tagad, kad uznācis dēlam lielais slimošanas periods, ir nācies piezvanīt divas reizes, lai vienotos par zālēm, kuras lietot, un paziņotu, ka nepieciešams izrakstīt zīmi bērnudārzam.

It kā divi nevainīgi zvani, taču telefona rēķinam klāt 3 eiro. Kāpēc tik daudz? Tāpēc, ka doktorātu sazvanīt praktiski nav iespējams (vienkārši neviens neatbild), bet, lai būtu smalkāk, MFD tagad ieskaņojis paziņojumu, ka mūsu saruna var tikt ierakstīta un man jāgaida savienojums... Un tā, lai sazvanītu medmāsiņu un vienotos, ka nepieciešama zīme no ārste, vakar zvanīju 10 reizes (!!!), kamēr otrā galā kāds atbildēja. Un katru reizi noklausījos, ka mūsu saruna tiks ierakstīta un man jāgaida savienojums. Savienota tiku tikai ar 10.piegājienu, kad nervi jau bija uzvilkti kā stīgas, taču jāmaksā ir par visām 10 reizēm, kad cerēju sagaidīt savienojumu.

FejuFeja FejuFeja 07. Feb 2017, 12:10 thegirl

Atļaušos oponēt. Iepriekš noteikti bija Lattelecom (arī numuri.lv redzams, ka viņu numuri piešķirti sākotnēji Lattelecom), jo agrāk par zvaniem ārstei papildus nenācās maksāt.

lauvinja lauvinja 07. Feb 2017, 11:54 Bruņurupuce

Tagad gan neesmu pētījusi, bet pie manām vajadzībām, īsti nebija izdevīgi maksāt pāris eiro vairāk LMT ik mēnesi par šo iespēju, jo reti nācās ar šo vajadzību saskarties.

Katram pašam jāizrēķina kas ir un kas nav izdevīgi.

lauvinja lauvinja 07. Feb 2017, 11:33

Esošā situācija skaidri parāda ko medicīnas iestādes domā par saviem klientiem

LvMomi LvMomi 07. Feb 2017, 11:26

Šis mazais operātors tieši specializējās uz medicīnas iestādēm un MDF jau no sākta gala ir viņu klients.

FejuFeja FejuFeja 07. Feb 2017, 11:09

Vienubrīd arī bērnu slimnīca gāja šo pašu ceļu. Nezinu, kā tagad, jo pēc tam, kad to piefiksēju, turpmāk sūtīju tikai e-pastus nevis zvanīju.

lauvinja lauvinja 07. Feb 2017, 10:39

Ja nemaldos, tad LMT ir vienīgais, kas piedāvā bezmaksas zvanus uz lielāko daļu mazo, mistisko operatoru apkalpotajiem tālruņiem, bet arī jāpēta.

Bet vispār šis ir kaitinoši, ka medicīnas iestādes optimizē izmaksas uz savu pakalpojumu ņēmēju rēķina. MFD nav ne pirmais ne pēdējais. Vienu brīdi arī VG tas pats bija, kamēr ļauži par daudz sāka sūdzēties un situāciju atrisināja.