Lindex rīkotās Rozā lentītes kampaņas laikā tiek savākti 900 000 EUR, kas paredzēti vēža izpētei

Māmiņu klubs
Māmiņu klubs 13. novembris 2017 09:53
74

Pateicoties grezniem augstākās kvalitātes mājas apģērbiem un apakšveļai, skaistiem aksesuāriem un Rozā lentītēm, Lindex kopā ar saviem klientiem oktobra mēnesī ir savācis 900 000 EUR, kas paredzēti vēža izpētei.

Uzņēmums Lindex lepojas būt par galveno Rozā lentītes kampaņas partneri jau kopš 2003. gada. Katru gadu uzņēmums rīko īpašu kampaņu, lai veicinātu vēža izpēti un informētu sabiedrību par krūts vēzi.

"Es patiešām lepojos ar visiem mūsu klientiem un kolēģiem, kas katru gadu izrāda milzīgu entuziasmu cīņā ar krūts vēzi. Diemžēl šī slimība skar daudzus, un mēs ceram, ka mūsu atbalsts veicinās tālākos panākumus vēža izpētes jomā,” saka Elizabete Peregi (Elisabeth Peregi), Lindex izpilddirektore.

Papildus iespējai iegādāties Rozā lentītes klienti Lindex veikalos varēja iegādāties arī produktus no Lindex 2017. gada Pink Collection, kas ir grezna mājas apģērbu un apakšveļas kolekcija, kurā iekļauts arī mīksts protēzēm paredzēts krūšturis, valkājams ar vai bez protēzes. Vēža izpētei tiek ziedoti 10% no kolekcijas pārdošanas cenas, kā arī visa summa, kas saņemta par Rozā lentīšu tirgošanu. Kopā ar saviem klientiem Lindex visos tirgus segmentos kopumā ir savācis 900 000 EUR. 

Onkoloģisko pacientu atbalsta biedrības “Dzīvības koks” vadītāja Gunita Berķe: ”Mēs augstu vērtējam Lindex ieguldījumu uzmanības pievēršanā tām sekām, ko atstāj  pārciests krūts vēzis uz sievietēm un viņu ģimenēm. Lindex arī ir kā simbols Rozā lentītes cīņai pret krūts vēzi pie mums, Latvijā.  Ikviens, kas saskāries ar vēzi, tajā skaitā ar krūts vēzi, zina, ka mainās visa turpmākā dzīve. Vēzi  šobrīd uzskata par psihosomatisku saslimšanu, kas var ietekmēt visas turpmākās dzīves kvalitāti. Tāpēc ir ļoti svarīgi palīdzēt sievietēm pēc krūts vēža atgriezties pilnvērtīgā dzīvē. Lai to veicinātu biedrība “Dzīvības koks” ar Lindex atbalstu ievieš psihosociālās rehabilitācijas programmas sievietēm pēc krūts vēža kopā ar dzīves biedriem, kā arī turpina veidot psihosociālās rehabilitācijas centru, kurā rehabilitāciju varēs saņemt ikviena sieviete pēc krūts vēža, kā arī viņu ģimenes locekļi.  “Dzīvības koks”  ir patiesi pagodināts par sadarbības iespējām un atbalstu, ko sniedz Lindex. 

Cīņa pret krūts vēzi ir nozīmīgs Lindex sociālais ieguldījums, un ik gadu modes nozares uzņēmums atbalsta Rozā lentītes kampaņu, rīkojot aktivitātes visos Lindex tirgos. 

Lai iegūtu papildinformāciju par vēža izpēti, apmeklējiet vietni www.dzivibaskoks.lv

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies