Lindex pievēršas arī klienta labsajūtai ilgtspējas nodrošināšanas darbā

Lindex pievēršas arī klienta labsajūtai ilgtspējas nodrošināšanas darbā

17. Apr 2018, 13:23 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Lindex uzsāk programmu Sieviete un Ilgtspēja un izvirza klienta labsajūtu par vienu no ilgtspējas mērķiem. Tā kā 98% uzņēmuma klientu ir sievietes, un tas ir nozīmīgs dalībnieks nozarē, kas skar sievietes, modes nozares uzņēmums sper nākamo soli, lai veicinātu labsajūtu un ilgtspējīgu dzīvesveidu ikdienā.

“Uzņēmumam Lindex rūp sievietes. Kā nozīmīgs modes nozares uzņēmums mēs varam ietekmēt sieviešu ikdienas dzīvi ar modi, komunikāciju un uzņēmuma darbībām. Mēs vēlamies uzņemties atbildību un darīt visu , ko spējam, lai veicinātu pozitīvo mūsu klientu dzīvē. Mēs paplašinām savu ilgtspējas nodrošināšanai veltīto darbību un par savu ilgtspējas mērķi izvirzām klienta labsajūtu”, stāsta Elizabete Peregi (Elisabeth Peregi), Lindex izpilddirektore. 

Sieviete vienmēr ir bijusi uzņēmuma Lindex uzmanības centrā. Ilgu laiku modes nozares uzņēmums ir īstenojis dažādas iniciatīvas, lai uzlabotu un vienkāršotu sieviešu ikdienu, dialogs ar klientu šajā darbā ir bijis ļoti svarīgs. Kā piemēru šajā jomā var minēt Lindex lēmumu iekļaut lielo izmēru apģērbu visās savās pamatkolekcijās, lai visas sievietes justos pamanītas. Šī izmaiņa tika ieviesta pēc Lindex klientu lūguma, un tā tiek augstu vērtēta. 

Ar programmu Sieviete un Ilgtspēja Lindex paceļ latiņu vēl augstāk un sāk strādāt pie mērķu noteikšanas saistībā ar klientu labsajūtu. Lindex šajā procesā iesaistīs klientus, organizējot intervijas un atvērtu dialogu. Programmas sieviete un Ilgtspēja  ietvaros Lindex laiž klajā filmu.