REPORTĀŽA: Itāļu restorāna il Sole apmeklējums!

REPORTĀŽA: Itāļu restorāna il Sole apmeklējums!

08. Apr 2013, 14:30 zakis123 zakis123

Itāļu restorāna il Sole - 5* viesnīcā Baltic Beach Hotel apmeklējums!

 Viss sākas ar piedalīšanos Lieldienu recepšu konkursā. Kā rezultāta ieguvu balvu:” ielūgums uz brunch (vēlajām brokastīm) itāļu restorānā il Sole - 5* viesnīcā Baltic Beach Hotel!” Par to prieks :) 03.04.2013 Praktiski vienlaicīgi saņemu e-pastus no māmiņu kluba un Baltic Beach Hotel. No māmiņu kluba ziņa :” Ar jums sazināsies no Baltic Beach! ” un no Baltic Beach Hotel Mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistes :” Lai saņemtu savu balvu, lūgums sazināties ar mūsu restorānu il Sole par tālr. 67771428 un rezervēt sev vietiņu brunch jebkurā Jums ērtajā nedēļas nogalē. Atgādinu, ka brunch itāļu restorānā il Sole tiek pasniegts sestdienās un svētdienās no plkst. 11:00 līdz 14:00. Izmantojiet šo iespēju līdz aprīļa beigām!  Jauku dienu!”

Tā kā šis prieks jāizmanto līdz aprīļa beigām steidzos pietiekties uz tuvāko nedēļas nogali, jo pēc nedēļas dodos ārpus Latvijas. Zvans uz  restorānu il Sole, kur piesakos kā māmiņu kluba konkursa uzvarētāja. Jautājums no il Sole:”vai būsiet divatā?” Atkal prieks :)

Pienāk sestdiena un ar savu otru pusīti dodamies uz Jūrmalas pusi. Galdiņš rezervēts uz 12:00, bet tā kā ierodamies pus stundu pa agru, nolemjam izmest nelielu līkumu līdz jūrai un izbaudīt fantastisko dienu.

20130408132624-51333.jpg

Laiks doties ieturēt vēlas brokastis. Ejam iekšā restorānā no jūras puses. Daudzi skati mūsu virzienā, bet neviena atsaucīga skatiena. Ejam vēl dziļāk un stāstam kādā sakarā esam ieradušies. Mums laipni piedāvā noģērbties un aizved līdz galdiņam kur mums apsēsties. Tā arī mēs izdarām apsēžamie un gaidām. Laiciņam paejot saprotam ka kaut kas ir jādara, skatiens apkārt, novērtējām situāciju un secinām ka  pašapkalpošanās. Dodamies galdiņu virzienā kur klātas brokastis „kā zviedru galds”. Novērtējām piedāvāto asortimentu  - viss piedāvājums sadalīts mazās porcijās, pa maziem trauciņiem (keramikas, stikla un plastmasas). Ņemam lielos šķīvjus un liekam virsū ko esam izvēlējušies.

20130408133731-31036.jpg

Atnākam pie galdiņa mums jau ieliets dzirkstošs dzēriens. Sēžamies saskandinām glāzes un nesteidzoties baudām izvēlētos ēdienus un burvīgo laiku aiz loga.

20130408133150-50807.jpg

20130408134131-22107.jpg

Tā kā paņemtais ir par „īsu” veidojam otro piegājienu. Tā kā pirmajā piegājiena uzsvars tika likts uz siltām uzkodām, tagad paņemam aukstās uzkodas.

20130408133354-25453.jpg

Nu pienācis laiks saldajam galam. Izvēlāmies saldos ēdienus. Apsēžamies pie galdiņa sagaidām viesmīli un palūdzam divas kafijas. Tad seko jautājums no viesmīļa:”Jūs no māmiņu kluba? Jums kaut kāds kupons ir?”Iekšējā balss: dīvains jautājums” ? Sarunas gaitā noskaidrojās, ka viņiem pašiem nav īsti skaidrs kas, kur, par cik un kā.

20130408134613-81196.jpg

20130408134732-40222.jpg

Pabeidzam savus saldos našķus un klāt arī viesmīlis :” Izskatās, ka par vienu personu būs jāmaksā”!!!!!!!Neliela nesaprašanās, labi ka 21 gs. tiek izmantotas visas tehnoloģijas. Tiek apskatīti apstiprinājuma  e-pasti, www.maminuklubs.lv, patiešām nevienas norādes cik personām šis pasākums ir paredzēts, vai kādā vērtība.

Neko darīt, JĀMAKSĀ!

Viss lieliskais dienas noskaņojums vējā! Samaksājam 13Ls un dodamies uz māju pusi.

20130408135018-19421.jpg

Secinājumi par pasākumu un lietām ap to.

  1. Pārliecinies vai bezmaksas pasākums patiešām ir bezmaksas un cik lielā mērā bezmaksas (Kā saka bez maksas, ir tikai siers peļu slazdā!) Un loģiskais pieņēmums, ka ielūgums ir 2 personām – kā līdz šīm ir bijusi saskaršanās ar ielūgumu sistēmu uz dažāda veida pasākumiem, šoreiz nevietā.
  2. Konkursa rīkotājiem jāpiedomā, pie konkursu nolikumiem, turpmākajos konkursos.
  3. Balvas nodrošinātajiem jārisina iekšējās komunikācijas problēmas, nav pieņemams, ka pēc stundas darbiniekiem  rodas jautājumi par notiekošo. Šis teksts:” Jūs no māmiņu kluba! Jums kaut kāds kupons ir?” varēja sekot pašā sākuma.

Šajā reizē tiešām ielūgums bija vienai personai,ko arī pierakstām klāt arī turpmāk.

MK neorganizē šīs brokastis un neatbild par personāla uzvedību restorānā.
Mēs jau sazinājāmies ar balvas piegādātāju un noskaidrojām pārpratumu.

08. Apr 2013, 15:30

tas ir ļoti liels fuij MK ..

Kristīne Māmiņuklubs.lv Kristīne Māmiņuklubs.lv 08. Apr 2013, 14:52

Žēl, ka jums gadījies šāds pārpratums, turpmāk tam pievērsīsim lielāku uzmanību!

zakis123 zakis123 08. Apr 2013, 14:51 BaiBaii

Tāpēc vēlos, lai tiek piedomāts pie konkursu nolikumiem, lai mēs konkrēti zinām uz ko mums rēķināties! 😀

zakis123 zakis123 08. Apr 2013, 14:45

Tā kā šobrīd visur cenšas piepārdot, iespējams, ka Mārketings arī nostrādāja un es uzķēros.
Ēdieni bija ļoti gardi.👍

aab aab 08. Apr 2013, 14:38

žēl, ka tik skumja pieredze, domāju, ka nākošajiem laimētājiem jau viss tiks labi apskaidrots 😀
bet ēdieni izskatījās dikti gardi.... mmm....