Strauji augošs interneta lielveikals preces pārdos arī, dodoties pie pircējiem uz mājām

Māmiņu klubs
Māmiņu klubs 10. maijs 2018 00:00
231

Lai arī tirdzniecība internetā patlaban iet savu uzvaras gājienu, interneta lielveikalu apgrozījumam pieaugot pat par 67% (*), biznesa iespējas uzņēmumi saskata arī tā dēvētajā tiešpārdošanā – cilvēks dodas pie potenciālajiem klientiem ar produktu sarakstu, ko ir iespējams iegādāties, un klients tad var veikt pasūtījumu un nākamajā dienā viņam produktus piegādā uz mājām.

Šajā virzienā attīstības iespējas saskata interneta lieveikals NuKo.lv – lai arī līdz šim uzņēmums ļoti veiksmīgi darbojies, piedāvājot kientiem plašu preču klāstu internetā, taču jau patlaban NuKo.lv sācis pieņemt pasūtījumus telefoniski, un drīzumā grasās spert nākamo soli – tiešpārdošanu jeb došanos uz cilvēku mājām, kur piedāvās cilvēkiem veikt pasūtījumus klātienē.

“Vecmodīgi vai neaktuāli? Nebūt ne – laikā, kad interneta iepirkšanās daudziem kļuvusi teju par ikdienu, šāds tiešās pārdošanas modelis, kad komunicēts tiek ar dzīvu cilvēku, nevis datora ekrānu, nodrošina iespēju ļoti ērti iepirkties gados vecākiem cilvēkiem un citiem, kuriem ir grūti ar smagiem iepirkumu maisiem doties no tirgus vai veikala, kā arī tiem, kuriem internets nav kļuvis par ikdienas sastāvdaļu,” stāsta NuKo.lv mārketinga un IT attīstības vadītājs Rolands Dzenis.

Uzņēmuma pārstāvis arī norāda – tā cilvēkiem būs ne tikai iespēja piepildīt ledusskapi un nopirkt citas lielveikalā atrodamas preces, bet arī socializēties. “Diemžēl Latvijā cilvēki novecojot ne vienmēr turpina iekļauties sabiedrībā ar aktīvu sociālo dzīvi, tad nu šī būs iespēja arī satikt cilvēkus, parunāties. NuKo.lv tiešpārdošanas komandā darbosies profesionāli pārdevēji, kas arī būs gados vecāki cilvēki,” stāsta NuKo.lv pārstāvis.

Lai arī tirdzniecība internetā patlaban iet savu uzvaras gājienu, interneta lielveikalu apgrozījumam pieaugot pat par 67% (*), biznesa iespējas uzņēmumi saskata arī tā dēvētajā tiešpārdošanā – cilvēks dodas pie potenciālajiem klientiem ar produktu sarakstu, ko ir iespējams iegādāties, un klients tad var veikt pasūtījumu un nākamajā dienā viņam produktus piegādā uz mājām.

Šajā virzienā attīstības iespējas saskata interneta lieveikals NuKo.lv – lai arī līdz šim uzņēmums ļoti veiksmīgi darbojies, piedāvājot kientiem plašu preču klāstu internetā, taču jau patlaban NuKo.lv sācis pieņemt pasūtījumus telefoniski, un drīzumā grasās spert nākamo soli – tiešpārdošanu jeb došanos uz cilvēku mājām, kur piedāvās cilvēkiem veikt pasūtījumus klātienē.

“Vecmodīgi vai neaktuāli? Nebūt ne – laikā, kad interneta iepirkšanās daudziem kļuvusi teju par ikdienu, šāds tiešās pārdošanas modelis, kad komunicēts tiek ar dzīvu cilvēku, nevis datora ekrānu, nodrošina iespēju ļoti ērti iepirkties gados vecākiem cilvēkiem un citiem, kuriem ir grūti ar smagiem iepirkumu maisiem doties no tirgus vai veikala, kā arī tiem, kuriem internets nav kļuvis par ikdienas sastāvdaļu,” stāsta NuKo.lv mārketinga un IT attīstības vadītājs Rolands Dzenis.

Uzņēmuma pārstāvis arī norāda – tā cilvēkiem būs ne tikai iespēja piepildīt ledusskapi un nopirkt citas lielveikalā atrodamas preces, bet arī socializēties. “Diemžēl Latvijā cilvēki novecojot ne vienmēr turpina iekļauties sabiedrībā ar aktīvu sociālo dzīvi, tad nu šī būs iespēja arī satikt cilvēkus, parunāties. NuKo.lv tiešpārdošanas komandā darbosies profesionāli pārdevēji, kas arī būs gados vecāki cilvēki,” stāsta NuKo.lv pārstāvis.

Kā notiks pārdošana?

Tiešpārdošanas pirmais solis ir – pārdošanas grupas pārstāvis dodas pie potenciālajiem klientiem. Pārdošanas grupu veido astoņu cilvēku komanda – pārsvarā gados vecāki speciālisti, kuri dosies ciemos pie potenciāliem klientiem un izskaidros, kā var iepirkties, veikt pasūtījumu un to saņemt, kā arī parādīs cenu lapu ar tur iekļautajiem produktiem. 

Tāpat NuKo.lv pārdošanas speciālists piedāvās aizpildīt klientiem anketu, kurā varēs norādīt produktus, kuru iegāde interesē vairāk. Ja klients piekrīt, tad drīzumā ar viņu telefoniski sazināsies NuKo.lv pārstāvis, kas piedāvās veikt pasūtījumu gan no potenciālā klienta izrādītājām vēlmēm, gan arī iekļaut pasūtījumā citus produktus.

Preces tiek piegādātas bez maksas jau nākamajā dienā, līdzi tām ir pavadzīme, savukārt apmaksa notiek skaidrā naudā. Pirms pirkuma pieņemšanas pircējs preces var aplūkot un apmaksāt pavadīzimi tikai tad, ja visi produkti apmierina. Ja pircējs pārdomā un kādu no sūtījumā iekļautajām precēm, aplūkojot klātienē, tomēr nevēlas, to var izņemt laukā. Pretī pircējs saņem kvīti un čeku.

Vidējais cenu līmenis, ko nodrošinās NuKo.lv ir par 18% zemāks nekā vidēji tirgū.

Vispirms šāda iepirkšanās tiks piedāvāta Rīgas mikrorajonos un Jūrmalā, taču uzņēmums darbosies, lai šo pārdošanas metodi ieviestu visā Latvijā un varētu apkalpot arī laukos dzīvojošos cilvēkus.

Vairāk informācijas par to, kā veikt pirkumus, var iegūt, zvanot NuKo.lv operatoram uz tālr. Nr. +371 27772260.

Par uzņēmumu NuKo.lv

Lielveikals internetā Nuko.lv ir Latvijas uzņēmums, kas izveidots ar mērķi piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgu iepirkšanās veidu pārtikas un ikdienas precēm. Nuko.lv klāstā ir svaiga pārtika, augļi un dārzeņi, preces mazuļiem un bērniem, piedāvājumi skaistumam un veselībai, kā arī sadzīves, zoo un mājsaimniecības preces.

Pašlaik interneta lielveikalā Nuko.lv pastāvīgajā klāstā pieejamas 12 083 preces, no tām 2 989 ir svaigā pārtika, 3 731 ir iepakotā pārtika, bet 5 363 - nepārtikas preces.

Interesanti, ka Nuko.lv populārākie produkti pēc pārdotā skaita 2017. gadā bijuši banāni, piens un citroni.

2017. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,8 miljoni eiro. 2017. gadā apgrozījums, salīdzinājumā ar 2016.gadu, pieauga par 56%.

*Pārtikas un sadzīves preču lielveikals internetā Nuko.lv savu apgrozījumu šā gada pirmajā ceturksnī ir palielinājis par 67%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2017. gadā.

Pirkumu skaits internetā šī gada pirmajā ceturksnī ir pieaudzis par 60%, ja salīdzina ar šo pašu periodu pērn - 2017. gadā šāds pieaugums tika sasniegts visa gada laikā.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies

DESMIT aizkustinoši ONLINE dzemdību video

ONLINE dzemdību video: IEDVESMOJIES skaistākām dzemdībām

ONLINE dzemdību video: IEDVESMOJIES skaistākām dzemdībām

Māmiņu Kluba raidījums STV Pirmā

Skaties svētdienu rītos STV Pirmā plkst.9.30!
20.05.2018.STV: uzkodas svētku galdam, vannošana bēbītim, mūsdienīga mājas uzkopšana

20.05.2018.STV: uzkodas svētku galdam, vannošana bēbītim, mūsdienīga mājas uzkopšana

Ceļvedis,kā nokļūt Māmiņu Klubā

Ar kādu transportu tikt līdz Māmiņu Klubam?

Ar kādu transportu tikt līdz Māmiņu Klubam?

Aktuālākais un interesantākais Māmiņu Klubā

Pirmais mēnesītis pagājis!

Pirmais mēnesītis pagājis!

Kad bērns, lai panāktu savu, izmanto savdabīgu psiholoģisko teroru

Kad bērns, lai panāktu savu, izmanto ...

Kas ir asaru kanālu zondēšana?

Kas ir asaru kanālu zondēšana?

Pavasara asaras un iesnas

Pavasara asaras un iesnas

Gatavojamies dārziņam

Gatavojamies dārziņam

Kāds ir kvalitatīvs, kopā ar bērniem pavadīts laiks?

Kāds ir kvalitatīvs, kopā ar bērniem ...

Izglītojoši un izklaidējoši video

Knifiņi jeb MUST HAVE katras mammas ikdienā

Knifiņi jeb MUST HAVE katras mammas ...

VIDEOpamācība, kā apģērbt aktīvu mazuli

VIDEOpamācība, kā apģērbt aktīvu mazuli

Kad mans mazais sāks sēdēt? Fizioterapeita VIDEOieteikumi

Kad mans mazais sāks sēdēt? Fizioterapeita ...

VIDEO: kā ieviest piebarojumu mazuļa ēdienkartē

VIDEO: kā ieviest piebarojumu mazuļa ēdienkartē

Mazo staigātāju klubiņš

Vajag vai nevajag apavus?

Vajag vai nevajag apavus?

Palīdziet bērna pēdiņām ar reljefainu vidi

Palīdziet bērna pēdiņām ar reljefainu vidi

Vides iekārtošana pirmajā dzīves gadā

Vides iekārtošana pirmajā dzīves gadā

21.gadsimta mazuļi": LOKANĪBA

21.gadsimta mazuļi": LOKANĪBA

Grūtniecības kalendārs

Ievadi pēdējo menstruāciju pirmo dienu, lai uzzinātu, kurā grūtniecības nedēļā esi.
Lai saglabātu grūtniecības kalendāru, Tev ir jāielogojas!
Reģistrējies