Strauji augošs interneta lielveikals preces pārdos arī, dodoties pie pircējiem uz mājām

Strauji augošs interneta lielveikals preces pārdos arī, dodoties pie pircējiem uz mājām

10. May 2018, 00:00 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Lai arī tirdzniecība internetā patlaban iet savu uzvaras gājienu, interneta lielveikalu apgrozījumam pieaugot pat par 67% (*), biznesa iespējas uzņēmumi saskata arī tā dēvētajā tiešpārdošanā – cilvēks dodas pie potenciālajiem klientiem ar produktu sarakstu, ko ir iespējams iegādāties, un klients tad var veikt pasūtījumu un nākamajā dienā viņam produktus piegādā uz mājām.

Šajā virzienā attīstības iespējas saskata interneta lieveikals NuKo.lv – lai arī līdz šim uzņēmums ļoti veiksmīgi darbojies, piedāvājot kientiem plašu preču klāstu internetā, taču jau patlaban NuKo.lv sācis pieņemt pasūtījumus telefoniski, un drīzumā grasās spert nākamo soli – tiešpārdošanu jeb došanos uz cilvēku mājām, kur piedāvās cilvēkiem veikt pasūtījumus klātienē.

“Vecmodīgi vai neaktuāli? Nebūt ne – laikā, kad interneta iepirkšanās daudziem kļuvusi teju par ikdienu, šāds tiešās pārdošanas modelis, kad komunicēts tiek ar dzīvu cilvēku, nevis datora ekrānu, nodrošina iespēju ļoti ērti iepirkties gados vecākiem cilvēkiem un citiem, kuriem ir grūti ar smagiem iepirkumu maisiem doties no tirgus vai veikala, kā arī tiem, kuriem internets nav kļuvis par ikdienas sastāvdaļu,” stāsta NuKo.lv mārketinga un IT attīstības vadītājs Rolands Dzenis.

Uzņēmuma pārstāvis arī norāda – tā cilvēkiem būs ne tikai iespēja piepildīt ledusskapi un nopirkt citas lielveikalā atrodamas preces, bet arī socializēties. “Diemžēl Latvijā cilvēki novecojot ne vienmēr turpina iekļauties sabiedrībā ar aktīvu sociālo dzīvi, tad nu šī būs iespēja arī satikt cilvēkus, parunāties. NuKo.lv tiešpārdošanas komandā darbosies profesionāli pārdevēji, kas arī būs gados vecāki cilvēki,” stāsta NuKo.lv pārstāvis.

Lai arī tirdzniecība internetā patlaban iet savu uzvaras gājienu, interneta lielveikalu apgrozījumam pieaugot pat par 67% (*), biznesa iespējas uzņēmumi saskata arī tā dēvētajā tiešpārdošanā – cilvēks dodas pie potenciālajiem klientiem ar produktu sarakstu, ko ir iespējams iegādāties, un klients tad var veikt pasūtījumu un nākamajā dienā viņam produktus piegādā uz mājām.

Šajā virzienā attīstības iespējas saskata interneta lieveikals NuKo.lv – lai arī līdz šim uzņēmums ļoti veiksmīgi darbojies, piedāvājot kientiem plašu preču klāstu internetā, taču jau patlaban NuKo.lv sācis pieņemt pasūtījumus telefoniski, un drīzumā grasās spert nākamo soli – tiešpārdošanu jeb došanos uz cilvēku mājām, kur piedāvās cilvēkiem veikt pasūtījumus klātienē.

“Vecmodīgi vai neaktuāli? Nebūt ne – laikā, kad interneta iepirkšanās daudziem kļuvusi teju par ikdienu, šāds tiešās pārdošanas modelis, kad komunicēts tiek ar dzīvu cilvēku, nevis datora ekrānu, nodrošina iespēju ļoti ērti iepirkties gados vecākiem cilvēkiem un citiem, kuriem ir grūti ar smagiem iepirkumu maisiem doties no tirgus vai veikala, kā arī tiem, kuriem internets nav kļuvis par ikdienas sastāvdaļu,” stāsta NuKo.lv mārketinga un IT attīstības vadītājs Rolands Dzenis.

Uzņēmuma pārstāvis arī norāda – tā cilvēkiem būs ne tikai iespēja piepildīt ledusskapi un nopirkt citas lielveikalā atrodamas preces, bet arī socializēties. “Diemžēl Latvijā cilvēki novecojot ne vienmēr turpina iekļauties sabiedrībā ar aktīvu sociālo dzīvi, tad nu šī būs iespēja arī satikt cilvēkus, parunāties. NuKo.lv tiešpārdošanas komandā darbosies profesionāli pārdevēji, kas arī būs gados vecāki cilvēki,” stāsta NuKo.lv pārstāvis.

Kā notiks pārdošana?

Tiešpārdošanas pirmais solis ir – pārdošanas grupas pārstāvis dodas pie potenciālajiem klientiem. Pārdošanas grupu veido astoņu cilvēku komanda – pārsvarā gados vecāki speciālisti, kuri dosies ciemos pie potenciāliem klientiem un izskaidros, kā var iepirkties, veikt pasūtījumu un to saņemt, kā arī parādīs cenu lapu ar tur iekļautajiem produktiem. 

Tāpat NuKo.lv pārdošanas speciālists piedāvās aizpildīt klientiem anketu, kurā varēs norādīt produktus, kuru iegāde interesē vairāk. Ja klients piekrīt, tad drīzumā ar viņu telefoniski sazināsies NuKo.lv pārstāvis, kas piedāvās veikt pasūtījumu gan no potenciālā klienta izrādītājām vēlmēm, gan arī iekļaut pasūtījumā citus produktus.

Preces tiek piegādātas bez maksas jau nākamajā dienā, līdzi tām ir pavadzīme, savukārt apmaksa notiek skaidrā naudā. Pirms pirkuma pieņemšanas pircējs preces var aplūkot un apmaksāt pavadīzimi tikai tad, ja visi produkti apmierina. Ja pircējs pārdomā un kādu no sūtījumā iekļautajām precēm, aplūkojot klātienē, tomēr nevēlas, to var izņemt laukā. Pretī pircējs saņem kvīti un čeku.

Vidējais cenu līmenis, ko nodrošinās NuKo.lv ir par 18% zemāks nekā vidēji tirgū.

Vispirms šāda iepirkšanās tiks piedāvāta Rīgas mikrorajonos un Jūrmalā, taču uzņēmums darbosies, lai šo pārdošanas metodi ieviestu visā Latvijā un varētu apkalpot arī laukos dzīvojošos cilvēkus.

Vairāk informācijas par to, kā veikt pirkumus, var iegūt, zvanot NuKo.lv operatoram uz tālr. Nr. +371 27772260.

Par uzņēmumu NuKo.lv

Lielveikals internetā Nuko.lv ir Latvijas uzņēmums, kas izveidots ar mērķi piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgu iepirkšanās veidu pārtikas un ikdienas precēm. Nuko.lv klāstā ir svaiga pārtika, augļi un dārzeņi, preces mazuļiem un bērniem, piedāvājumi skaistumam un veselībai, kā arī sadzīves, zoo un mājsaimniecības preces.

Pašlaik interneta lielveikalā Nuko.lv pastāvīgajā klāstā pieejamas 12 083 preces, no tām 2 989 ir svaigā pārtika, 3 731 ir iepakotā pārtika, bet 5 363 - nepārtikas preces.

Interesanti, ka Nuko.lv populārākie produkti pēc pārdotā skaita 2017. gadā bijuši banāni, piens un citroni.

2017. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,8 miljoni eiro. 2017. gadā apgrozījums, salīdzinājumā ar 2016.gadu, pieauga par 56%.

*Pārtikas un sadzīves preču lielveikals internetā Nuko.lv savu apgrozījumu šā gada pirmajā ceturksnī ir palielinājis par 67%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2017. gadā.

Pirkumu skaits internetā šī gada pirmajā ceturksnī ir pieaudzis par 60%, ja salīdzina ar šo pašu periodu pērn - 2017. gadā šāds pieaugums tika sasniegts visa gada laikā.