TV ekrānos starp raidījumiem un filmām, lielveikalos, uz ielām un daudz kur citur varam vērot neskatāmas reklāmas, novērtējot reklāmas aģentūru izdomu.
Kādā pētījumā secināts, ka sievietēm ir raksturīgāk par lietderīgākiem uzskatīt reklāmas stendus un monitorus lielveikalos un tirdzniecības centros, reklāmas televīzijā, radio, e-pastos un SMS veidā, kā arī sievietes augstāk novērtē tirdzniecības pārstāvju noderīgumu.
Savukārt vīrieši biežāk nekā sievietes novērtē vides reklāmu lietderīgumu - reklāmas uz sabiedriskā transporta līdzekļiem, uz ēku fasādēm, uz plakātiem ielās. Vīrieši biežāk novērtē internetā esošo reklāmu lietderīgumu, secina "TNS Latvia".
Kāda ir Tava iecienītākā reklāma?
Vai ir kāda reklāmas forma, kas Tevi patiešām uzrunā? Vai tāda maz ir iespējama?
Kristīne