Latvijas Pasts atklāj pirmo jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu

Latvijas Pasts atklāj pirmo jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu

08. Mar 2017, 15:05 Māmiņu klubs Māmiņu klubs

Ar satiksmes ministra Ulda Auguļa, vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv vadītājas Ingas Akmentiņas-Smildziņas un Latvijas Pasta valdes priekšsēdētāja Mārča Vilcāna līdzdalību uzņēmums atklājis pirmo jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu, kas ierīkota Rīgas 3.pasta nodaļas telpās tirdzniecības centrā Mols un ir pirmais solis ceļā uz klientiem labvēlīgākas vides radīšanu pasta nodaļās. Bez jauno vecāku prioritāras apkalpošanas nodaļā ierīkots arī speciāli veidots bērnu stūrītis, kas jaunākos uzņēmuma klientus iepazīstina ar Latvijas Pasta darba specifiku. 

Jaunajiem vecākiem draudzīgā pasta nodaļa tapusi sadarbībā ar vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv, balstoties uz organizācijas ieteikumiem, kā jaunajiem vecākiem labvēlīgāk organizēt nodaļu darbu. Analizējot klientu plūsmu, pirmā jaunajiem vecākiem draudzīgā pasta nodaļa ierīkota visjaunākajā Latvijas Pasta nodaļā – Rīgas 3.pasta nodaļā t/c Mols, Krasta ielā 46.

20170308150640-28937.jpg

Vecākiem draudzīgā pasta nodaļa ietver vairākus elementus. Pirmkārt, tā ir īpaša pakalpojuma poga Jaunajiem vecākiem klientu plūsmas regulēšanas sistēmā, kas paredz topošās mammas un jaunos vecākus, kam līdzi bērni līdz septiņu gadu vecumam, apkalpot prioritāri. Otrkārt, speciāli veidots bērnu stūrītis, kura aprīkojums izgatavots no Latvijas kokmateriāliem un kurā izmantotas ekoloģiskas krāsas – tam ir īpašs dizains, kas saistošā veidā informē par Latvijas Pasta darbību: pa Latvijas kontūru iespējams “izbraukt” ar miniatūru uzņēmuma automašīnīti, parādot uzņēmuma pasta sūtījumu apmaiņas ikdienas maršrutus visā valstī, kā arī aizpildīt vairāku veidu pastkartes.

Vecākiem draudzīgā pasta nodaļa arī marķēta ar īpašu piktogrammu, kas apliecina, ka jaunie vecāki šajā nodaļā ir īpaši gaidīti.

Pakāpeniski vecākiem draudzīgas pasta nodaļas koncepciju plānots īstenot arī citās klientu apmeklētākajās pasta nodaļās visos Latvijas reģionos.

08. Mar 2017, 20:12

progresīvi! 😀

lauvinja lauvinja 08. Mar 2017, 16:02

Ja Latvijas pasta nodaļās tiešām domātu par klientiem un tad kad klientu daudz, viss apkalpojošais personāls pievērstos klientiem, nevis skaitītu pavadzīmes, kā arī saviem pakalpojumiem noteiktu prioritātes, tad visi justos apmierinātāki.....