Kā tikt pie Rīdzinieka kartes?

Kā tikt pie Rīdzinieka kartes?

05. Dec 2013, 12:09 Banija Banija

Lai arī ap jaunajām biļešu cenām Rīgas Satiksmes sabiedriskajā transportā jau vairākus mēnešus valda peripetijas, līdz šim brīdim tā īsti nav skaidrs, ar kādu maksu par vienu braucienu pēc 1.janvāra nāksies rēķināties. Tieši šī iemesla dēļ līdz pat šai dienai nav saprotams, vai ir nepieciešams reģistrēties tā dēvētajai Rīdzinieka kartei.

Tomēr, drošs paliek nedrošs, nolēmām, ka ir jāreģistrējas. Makā būs jaunais personalizētais e-talons un ap sirdi kļūs mierīgāk.

Tieši tādēļ, lai ekonomētu laiku, internetā aizpildījām pieteikumu Rīdzinieka kartei. Pēc pieteikuma aizpildīšanas ir iespējams pieteikties arī vizītei klientu apkalpošanas centrā, lai nokārtotu visas atlikušās formalitātes – uzliktu parakstu uz pieteikuma un saņemtu jaunu e-talonu.

Ņemot vērā, ka dzīvojam Mežciemā, mums visizdevīgāk būtu pieteikties vizītei klientu apkalpošanas centrā Šmerlī, tā teikt, varētu apvienot patīkamu pastaigu cauri mežam ar lietderīgumu.

Šeit nepukstēšu par to, ka Rīgas Satiksmes mājas lapa dažbrīd velkas kā gliemezis, cenšoties sistēmā pārbaudīt, vai manā izvēlētajā datumā ir vēl brīva kāda vieta vizītei, bet gan par pieejamajiem laikiem. Kā rādās, vismaz Šmerlī esošajā klientu apkalpošanas centrā decembrī vairs nav atlicis neviens brīvs laiks, uz kuru iespējams pierakstīties pieteikuma parakstīšanai. Domājams, tāda pati situācija ir arī centrā esošajos klientu apkalpošanas centros.

Cik noprotu, uz Rīgas Satiksmes klientu apkalpošanas centru ir iespējams doties arī tāpat vien, bez pieraksta, sēžot rindā, bet šaubos, vai tas būtu labākais risinājums, kā pavadīt laiku ar mazu bērnu uz rokām.

Protams, ir vēl viens risinājums – Rīgas Satiksmes mājas lapā pieteikumu aizpildīt nevis bez autentifikācijas, bet gan izmantojot eID. Labu gribēdama, protams, ka ķēros pie klikšķināšanas – hop, ķeksītis pie „es piekrītu noteikumiem”, bet tālāk – kļūda. Izrādās, es nemaz nevaru aizpildīt pieteikumu kā autentificēts lietotājs, jo man nav nedz nepieciešamās viedkartes, nedz sertifikātu un viedkaršu lasītāja.

Man kā cilvēkam, kurš jau vairākus gadus strādā ar IT jomu saistītā uzņēmumā, gribas gandrīz vai kliegt, jo vai gan nebija iespējams dot cilvēkiem iespēju autentificēties ar internetbanku datiem? Atrisinātos gan rindu problēmas, ieekonomētu arī darbinieku nervus... Bet dzīvojam mēs tomēr valstī, kurā viss ir sarežģītāk nekā varētu būt.

Nedēļas nogalē esam nolēmuši aizdoties līdz Šmerlī esošajam klientu apkalpošanas centram, lai pārbaudītu, cik garas tajā ir rindas uz dokumentu parakstīšanu. Kā mums veiksies, ziņošu drīzumā! :)

Banija Banija 08. Dec 2013, 10:05

Piektdien ar dēlu speciāli divas reizes nostaigājām garām Šmerļa klientu centram. Pirmajā reizē ap 12.00 rindas stiepās pat ārpus centra durvīm, bet otrajā reizē, kad bija jau pāri 15.00, situācija nebija diez ko uzlabojusies. Tādēļ, ņemot vērā, ka pat darba dienas vidū ir tik milzīgas rindas, nospriedām, ka brīvdienās tur vispār nav ko meklēt.
Un jā, kā raksta Kristīne, tagad RS ir ieviesusi papildus vietas, kur iespējams aiziet parakstīties - namu pārvaldēs u.tml.

Kristīne Māmiņuklubs.lv Kristīne Māmiņuklubs.lv 06. Dec 2013, 22:34

Man gāja tieši tāpat- nekādi neizdodas reģistrēties uz noteiku laiku,tomēr neatmetu cerības tikt pie kartes 😃

Te ir par darba laikiem:

"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 76b un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru dienu (ieskaitot sestdienas un svētdienas): 9.00-21.00. Papildus klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas namu pārvaldnieka telpās: Gobas ielā 6a, Baltāsbaznīcas iela 52, Maskavas iela 168, A.Deglava iela 106/4, Brīvības iela 430a, Mārtiņa ielā 7, Tilta ielā 11 k-1 un Aglonas ielā 39. Rīgas namu pārvaldnieku klientu apkalpošanas centru darba laiki: pirmdienās no plkst. 10.00 – 19.00, otrdienās: 8.00 – 16.00, trešdienās: 8.30 – 17.00, ceturtdienās: 10.00 – 18.00, piektdienās: 8.30 – 16.00. Minēto klientu apkalpošanas centru pusdienas pārtraukums: 12.30 – 13.00. Tāpat klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas Austrumu izpilddirekcijas telpās Daugavpils ielā 31 (darba laiks darba dienās no plkst.8.30 līdz 20.00), Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcijas telpās Eduarda Smiļģa ielā 46 (darba laiks darba dienās no plkst.8.30 līdz 20.00) un Dzirciema ielā 26 (darba laiks pirmdienās no plkst.8.30 līdz 18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.30 līdz 17.00 un piektdienās no plkst.8.30 līdz 16.00).

06. Dec 2013, 01:30

man galīgi čābīgi jo uz rīgu ne vienu reiz braucu ciemos pie draugiem bet pati dzīvoju un deklarējusies esmu Kuldīgas novadā līdz ar to man nekas nespīdot ☹

Banija Banija 05. Dec 2013, 15:56 amorisita

Tā kā mums karti vajag arī tētim, tad nolēmām iet kopā visa ģimene, taču pieļauju, ka darba dienas vidū (izņemot pusdienas laika stundas, kad klientu centrā varētu sabirt tuvējo uzņēmumu darbinieki) varētu būt mazāk cilvēku. Vienīgais, redzot situāciju, piemēram, pasta nodaļās, kas to lai zina, jo vismaz pastā ir rindas lai arī cikos un kad ietu...

Banija Banija 05. Dec 2013, 12:31 pukiite13

Mēs arī no Mežciema, tādēļ šo punktu nolūkojām. Sestdien noteikti došu ziņu, kā veicās, varbūt ar maziņo pieņems bez rindas.