Miegs otrajā trimestrī: izbaudi, kamēr vēl vari!

Māmiņu klubs
Māmiņu klubs 10. janvāris 2018 00:00
433

Tavs ķermenis ir pielāgojies hormonālām un fiziskām izmaiņām un Tu vari atpūsties un gulēt daudz mierīgāk, izņemot faktu, ka Tevi var piemeklēt kāju krampji, jokaini sapņi un vēnu aizsprostojumi. 

Tagad, kad Tavs miega režīms ir uzlabojies, Tu pēkšņi jūti enerģijas pieplūdumu un līdz ar to domā, ka Tev nevajag snaudu dienasvidū. Lasi vairāk un uzzini, kādas miega problēmas Tevi var piemeklēt otrajā trimestrī!

Tavs nespēks beidzas

Tieši tagad ir īstais laiks, lai izbaudītu saldu un patiešām dziļu miegu. Tas ir tāpēc, ka Tavs progesterona līmenis ir stabilizējies. Tomēr, lai gan hormonu daudzums joprojām turpina pieaugt, tas pašreiz notiek daudz lēnām, tāpēc Tu jūties vairāk atpūtusies nekā pirmajā trimestrī. Iespējams, arī rīta nelabumi ir beigušies.

Kāpēc Tev vajadzētu izbaudīt šo laiku, kamēr vēl vari?

Kamēr Tu labi jūties un spēj izgulēties, sāc regulārus vingrojumus, kas stiprinās gan fizisko, gan emocionālo veselību, kā arī ļaus naktīs labāk gulēt. Paturi prātā, ka tomēr snaudas kvalitāte un laiks, ko pavadi miegā, nebūs tik labs kā tad, kad nebiji stāvoklī!

Izgulies un velti vairāk laika sev, jo jau 3. trimestris būs jāvelta mazulīša sagaidīšanas darbiem!

Kāds bija Tavs miegs 2. trimestrī? Vai varēji no sirds izgulēties un atpūsties? Izsaki savu viedokli!

Māmiņu klubs

Autors neiebilst, ja viņa publicētais materiāls portālā Māmiņu Klubs, bez iepriekšējas saskaņošanas ,tiek ievietots citos informācijas avotos ar hipersaiti uz viņa oriģinālo materiālu.
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies